Οδηγίες!!!

Επιλέξτε από το MENU δεξιά "Αναζήτηση" το θέμα που σας ενδιαφέρει και ανοίξτε τη σελίδα!!!! Στείλτε τις δικές σας Αγγελίες,Διαφημιστείτε,Προσβληθείτε !!!!!E-mail: gnpapa@otenet.gr

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Οι φωτογραφίες μου!!!!

Αναλαμβάνουμε και την δική σας φωτογράφιση,Επαγγελματικά
σε Βαπτίσεις,Γάμους και διάφορες Εκδηλώσεις σας
Επικοινωνήστε μαζί μας Τηλ: 6944316666
Δείτε φωτογραφίες μου και εμπιστευτείτε την δική σας φωτογράφιση
==============================================
Το αγαπημένο μου Hobby,φωτογραφίες!!!!





Για περισσότερες Φωτογραφίες δείτε στο Άλμπουμ στο F/B
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000463563773&sk=photos&collection_token=100000463563773%3A2305272732%3A69&set=a.895110007181110.1073741843.100000463563773&type=1


===============================================================














































































Φωτογραφία: Θα έχετε δει πολλοί αυτό το άγαλμα,απέναντι από το Παναθηναϊκό Στάδιο και θα παρατηρήσετε ότι λείπουν τα γεννητικά του όργανα!!!
Ξέρετε γιατί?
Ένας νεαρός καλόγερος πέρασε από εκεί και όπως ισχυρίστηκε ήταν ανήθικο να φαίνονται τα γεννητικά όργανα του ανδρός και τα έσπασε!!!!
Συνελήφθη θυμάμαι τότε αλλά το μόριο δεν βρέθηκε,κάπου το εξαφάνισε ο καλόγερος!!!
Τι το θέλει δεν ξέρω..................

Φωτογραφία: Επιβλητικός!!!!!!
Πανέμορφος!!!
Επιβλητικός!!!!!!       Πανέμορφος!!!


Φωτογραφία: Υπέροχο θέαμα,να παρακολουθείς το κύμα να φουσκώνει στη θάλασσα και να σκάει μπροστά σου!!!!
Το κύμα!!!!

Φωτογραφία: Σας αρέσει αυτή η φωτογραφία με επεξεργασία από το Picasa?

Η Ακρόπολη,όπως την είδε το μάτι μου
Φωτογραφία: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ηρώδειο,Επεξεργασία φωτογραφίας!!

Φωτογραφία: Επεξεργασία φωτογραφίας,Μικρολίμανο Πειραιάς.....Αντιθέσεις!!!

Το Μικρολίμανο στον Πειραιά - Επεξεργασία φωτογραφίας
Φωτογραφία: Επεξεργασία φωτογραφίας......Αντιθέσεις!!!!

Το κύμα στη Γλυφάδα - Επεξεργασία Φωτογραφίας
Φωτογραφία: Σπέρααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Λυκαβηττός,όπως φαίνεται από το σπίτι μου
Φωτογραφία: Καληνύχτααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

Η Ακρόπολη ,νυχτερινή φωτογράφιση από τη βεράντα μου
Φωτογραφία: Την καληνύχτα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Λυκαβηττός,νυχτερινή φωτογράφιση από τη βεράντα μου
Φωτογραφία: Το ΣΕΦ,όπως φαίνεται από την Καστέλα!!!!

ΣΕΦ με φόντο την Αθήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου